Teczki ofertowe świadczą o profesjonalizmie!

Teczka ofertowa to nie tylko oprawa dla dokumentów czy materiałów na temat firmy i jej oferty. To również pewnego rodzaju wizytówka, która będzie miała niemały wpływ na to, jak firma będzie postrzegana.

Wszystkie materiały reklamowe, które zdecydujemy się wyprodukować, powinny być spójne wizerunkowo. Dotyczy to także tych najprostszych i najbardziej oczywistych, czyli teczek ofertowych, które będą nas reprezentowały przez dłuższy czas. A dodatkowo w niejednej sytuacji będą świadczyły o profesjonalizmie firmy.

Na targach i konferencjach

Są sytuacje, w których posiadanie firmowych teczek jest niezbędne. Są to między innymi różnego rodzaju konferencje i imprezy targowe. Najczęściej wówczas dokonujemy, czy to na forum czy też w indywidualnej rozmowie, prezentacji firmy i jej działalności. To jednak może okazać się niewystarczające, tym bardziej, że naszym odbiorcom, w natłoku informacji, mogłaby nasza oferta umknąć z pamięci. Rozwiązaniem tego problemu jest przygotowanie wydrukowanych materiałów, zawierających podstawowe wiadomości o firmie i jej ofercie. Takim dokumentom niezbędna jest jednak odpowiednia oprawa, a w tym celu świetnie sprawdzą się właśnie teczki ofertowe. Będą one nie tylko stanowiły etui dla dokumentów, ale też będą dobrym nośnikiem reklamowym, a dodatkowo zaświadczą o profesjonalizmie firmy i jej dbałości o szczegóły.

Na spotkaniach biznesowych

To, jakie wrażenie pozostawimy po sobie po spotkaniach biznesowych, często decyduje o jakości dalszej współpracy lub też w ogóle o jej nawiązaniu. To, jak firma będzie postrzegana zależy od wielu czynników, począwszy od tego, co oferuje, po to, w jakiej formie ta oferta jest przedstawiona. Oczywiście, najważniejszą rolę do odegrania ma podczas takich spotkań przedstawiciel firmy, ale to materiały, które otrzyma jego rozmówca będą prawdopodobnie przeglądane jeszcze kilka godzin czy nawet dni później. Zdecydowanie lepszy efekt odniesiemy więc wręczając podczas spotkania firmową teczkę, a w niej materiały dotyczące firmy i jej oferty, niż zostawiając plik kartek spiętych spinaczem czy zszywką.

W biurze

Wykorzystanie teczek ofertowych do segregacji ważnych dokumentów to również dobry krok w stronę budowania pozytywnego wizerunku firmy. Dotyczy to nie tylko tych miejsc w firmie, do których trafiają jej kontrahenci, ale również zwykłych pomieszczeń biurowych, do jakich dostęp mają jedynie pracownicy. Budowanie bowiem pozytywnego wizerunku wewnątrz firmy jest równie ważne, a używanie materiałów z logo firmy, w tym m.in. właśnie teczek ofertowych, z pewnością wspomoże budowanie poczucia identyfikacji pracowników z firmą.

www.FajnyBiznes.pl: www.FajnyBiznes.pl

Tekst byl ciekawy? Udostepnij go!

Czekamy na Twój komentarz!

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *