Rodzaje smyczy reklamowych. Którą wybrać?

Gadżety reklamowe stanowią efektywną i zapadającą w pamięć formę promocji firmy. Wśród szerokiej gamy kolorowych breloczków, naklejek i długopisów wartym rozważenia jest zakup smyczy reklamowych. Są one nie tylko praktyczne, ale także towarzyszą nam w biurze, dzięki czemu pozwalają utrwalać wizerunek marki.

Gadżety reklamowe

Któż z nas nie lubi darmowych upominków? Tę powszechną słabość doskonale znają marketerzy. Dlatego tak chętnie rozdają gadżety reklamowe.

Smycze reklamowe są znacznie bardziej przydatne w porównaniu do ulotki czy szpecącego przestrzeń miejską baneru reklamowego. Co więcej, potrafią być od nich znacznie skuteczniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że użytkownik na co dzień obcuje z gadżetem, a tym samym – z dyskretnym przekazem reklamowym. Marka w sposób nienachalny wkracza do naszego życia. Powoli się z nią identyfikujemy i zaprzyjaźniamy, oswajamy.

Zalety płynące z użytkowania smyczy reklamowych:

  • funkcjonalność – dzięki smyczy mamy przy sobie klucze czy pendrive’a niezbędnego do pracy w biurze; jest to szczególnie przydatne w przypadku pań, których odzież nie posiada kieszeni umożliwiających przechowywanie drobiazgów podczas przerwy czy poruszania się pomiędzy korytarzami;
  • dyskretność przekazu reklamowego – treści promujące daną firmę są przekazywane „mimochodem”, nie atakują użytkownika wprost, przenikając do jego świata za sprawą codziennego i naturalnego kontaktu z gadżetem;
  • duży wybór modeli – mnogość wzorów i kolorów pozwala na tworzenie zupełnie różnych produktów;
  • szerokie możliwości wyboru wyglądu smyczy – treść reklamowa, wszelkiego typu kolory i wzory smyczy można dopasować do własnych preferencji estetycznych i barw używanych przez firmę.

Rodzaje smyczy reklamowych:

  • smycze double: o trzech typach szerokości: 15/20 mm, 20/25 m i 25/25 mm, w zależności od indywidualnych preferencji, gadżet produkowany jest z taśmy wykonanej metodą sublimacji lub taśmy żakardowej;
  • smycze typu sznurówka – występują w dwóch rodzajach: szerokości 10 mm i 15mm, standardowo wyposażone w solidny karabińczyk typu rybka.

W zależności od typu nadruku reklamowego, smycze można podzielić na:

  • smycze bez nadruku,
  • smycze dwustronne,
  • smycze jednostronne,
  • smycze z nadrukiem sitodrukowym.

Nadruk powinien być wykonywany każdorazowo zgodnie ze specyfikacją przekazaną przez klienta. Tylko wtedy istnieje pewność, że każde zamówienie spełni oczekiwania właściciela danej firmy. Warto pamiętać, że kolory taśmy lub zamieszczanego na niej nadruku powinny zostać dostosowane do kluczowych barw wykorzystywanych w identyfikacji wizualnej marki. Wówczas łatwiej o osiągnięcie zamierzonego efektu, a więc utrwalenie wizerunku firmy w umyśle obecnych i przyszłych kontrahentów.

Bogaty wybór gadżetów reklamowych różnego rodzaju, zarówno smyczy typu sznórówka jak też solidnych smycze double, drukowanych jednostronnie, dwustronnie i metodą sitodruku oferuje producent smyczy reklamowych http://fabryka-smyczy.pl/smycze-reklamowe/.

www.FajnyBiznes.pl: admin

Tekst byl ciekawy? Udostepnij go!

Czekamy na Twój komentarz!

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *